İspanyol sevi Real Madrid’in sahasında Real Betis’i 2-0 yendiği maçta oyuna giremeyen milli yıldızımız Arda Güler, takım arkadaşlarıyla Bernabeu’daki galibiyet sevincine ortak olmadan direkt soyunma odasına gitti.
ANCELOTTI, ARDA’DAN ÖZÜR DİLEDİ
İspanya basını, Arda ve teknik direktör Ancelotti arasında soyunma odasına geçen konuşmayı yazdı. Ancelotti, maç sona erdikten sonra soyunma odasında 19 yaşındaki Arda Güler’den özür diledi.
“SAYGI DUYUYORUM”
Maçın bitmesini beklemeden soyunma odasına giden Arda Güler’in, hocasına tepki gösterdiği yorumları yapılsa da, Ancelotti’nin özrü sonrası genç futbolcunun “Koç, benden özür dileme… Kararlarına saygı duyuyorum.” yanıtını verdiği öne sürüldü.

Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
944 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
584 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
584 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
573 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
537 kez okundu